פרימה מילניום ופרימה לינק

רקע

רשת מלונות פרימה מקימה 2 מלונות עסקיים חדשים של כ- 150 חדרים כל אחד ברעננה ובפתח תקווה ( 2017) המיועדים לקהל עסקי ומציעים תפיסת שרות ייחודית "Personal Business"

הפרוייקט

מיתוג ופיתוח שפה מותגית ותקשורתית 

האתגרים:

1.      המיתוג צריך להשתלב בשפת המותג הכוללת של הרשת

2.      המיתוג צריך לעמוד בפני עצמו, כתת קטגוריה מלונאית חדשה למלונות "מילניום" ו"לינק" שמהווים מוצר מלונאי חדש ומתקדם, מבודל משאר מלונות הרשת.

הפתרון

1.      קונספט:  Personal Business

2.      פיתוח שפת מותג אחידה לשני המלונות כ"רשת בתוך רשת"… – צורניות והעמדה בדומה לשאר מלונות "פרימה" כדי לשמור על אחידות מותגית אך נבדלת.

3.      יצירת  אייקונים שאינם צורניים אלא מכילים את האות הראשונה של השם בהעמדה עדכנית ומעניינת

4.      צבעונית שאולה מעולם העסקי הגברי משולבת בצבע רקע מוזהב לבידול המשדר יוקרה ושוני משאר המלונות העסקיים ברשת

פרוייקטים דומים

photo_library