האסטרטגיה השיווקית המיועדת ליצור זהות ייחודית ומערכת מסרים עבור החברה באמצעות השפה הגראפית והוויזואלית של המותג.

המטרות

done_all
  • null

    יצירת זהות גראפית ייחודית למותג המאפשרת זיהוי ויצירת העדפה

  • null

    בידול בין המותג לבין המתחרים

  • null

    מיצוב = יצירת יתרון תחרותי

  • null

    מתן ביטוי לקשרים בין המותג לבין ערכים ורגשות חיוביים (הנאה, ריגוש, חוויה)

התהליך

done_all
  • null

    זיקוק ליבת המוצר

    המהות,התועלות,הצעת הערך,הבידול,הערכים והאישיות

  • null

    ניתוח שוק

    איסוף מידע וניתוח הסביבה התחרותית, היתרונות והחסרונות,מקורות צמיחה ועיכוב,נראות ונוכחות שיווקית

  • null

    ניתוח קהל היעד

    מאפיינים כמותיים (מגדר,גיל,הרגלי צריכה), מאפיינים איכותיים(ערכים,קהילות), מאפיינים רגשיים(אמונות ועמדות)

    האמצעי: סקירה וניתוח בסיס נתונים, מחקר / קבוצות מיקוד , מעקב אחר תגובות ברשתות החברתיות

התוצר

done_all

BRAND ID = הזהות המותגית הכוללת את מכלול המאפיינים של המותג המכונה D.N.A

  • null
    המיתוג בא לידי ביטוי בצורה של שם, לוגו, סלוגן
  • null
    עיצוב – צבעים, פונטים, צורות, חומרים
  • null
    יישומים בפרינט ובדיגיטל

המיתוג חייב לעבוד בסנכרון עם עיצוב הפנים והחלל בו המותג מקיים את חייו ופוגש את לקוחותיו. אנחנו ב TO DO מאמינות בתפיסת מותג כוללת הממקסמת את הפוטנציאל החזותי של המותג בכל הממשקים

done_all

פנו אלינו, נשמח לסייע גם לכם!



אנחנו כאן בשביל לייצר גם את הסיפור שלכם

תפריט