פיתוח קונספט

  1. ראשי
  2. פיתוח קונספט

האסטרטגיה ב-360 מעלות

done_all

תמצית האסטרטגיה העיסקית והשיווקית של המותג מתכנסת למעגל קונספט הבונה את השלם המבטיח ראייה הוליסטית של המהות (המוצר, השירות, החוויה) יחד עם העיצוב והתוכן (מיתוג, עיצוב פנים, תקשורת). מעגל הקונספט הוא המצפן האסטרטגי לקבלת החלטות , ליצירת בידול מול מתחרים, לייצר בולטות בתוך העומס הקיים במרחב הוירטואלי ולקבל מקסימום שביעת רצון מלקוחות הקצה.

ב- TO DO  אנחנו יוצרים את מעגל הקונספט הייחודי והנכון לכל מותג וממנו מתחילים את תהליכי הייצור: עיצוב המותג,  עיצוב הפנים , עיצוב החוויה והשירות.

גיבוש קונספט

done_all

הקונספט, המהווה את המרכיב החוויתי והרגשי, הוא הסיפור המאפשר את בניית המותג, החוויה ושיפור ערך הלקוח.
גיבוש מקצועי של הקונספט למוצרים ו / או שירותים, מאפשר בניית מוצר המציע חווית לקוח שלמה ומשמעותית, זכירה ובעלת ערך.
גיבוש הקונספט מייצר ומאפשר למוצר לבנות את הבידול  מול מתחריו בקטגוריה לאור האתגרים המציב שוק רווי מתחרים ועולם דיגיטלי ונגיש. זהו הליך המצריך למידה מעמיקה של השוק, המתחרים, קהלי המטרה, המגמות והטרנדים בארץ ובעולם.
TO DO מציעה ללקוח את הרעיון – מזקק את ליבת המוצר / השירות – לכדי אמירה מדויקת ופורשת בפני הלקוח את המתווה הנדרש לתהליך בכל הפרמטרים הוויזואליים והשירותים, ומלווה את הפעילות עד להטמעתו המושלמת.
אם עוד לא הבנתם מה זה הקונספט אז אנחנו רוצים לנסות גם במילים עממיות ולהגיד… הקונספט זה לא הקנקן אלא מה שיש בתוכו… זה לא הסיר אלא התבשיל, זה התבלין, זה הטעם.
את זה הלקוח יראה, יטעם, יחווה… את זה הוא יאהב או לא, על זה יפרגן או ישמיץ, יעלה תמונה או ישוויץ ברשתות החברתיות… זה מה שיעשה את ההבדל, זה הסיפור של המותג!

התמחות בפיתוח חווית אירוח

done_all

לאחר הרבה שנות עבודה ועשייה בתעשיית התיירות והמלונאות אנחנו מתמחות בפיתוח קונספט לבתי מלון – מהרעיון ועד ההטמעה.
שלב פיתוח הקונספט למלון נשען על ניתוח המבנה, השירותים שהמלון / המסעדה / הספא רוצה וצריך להציע ללקוחותיו, ניתוח הלוקיישן, המתחרים והמגמות העולמיות.
כשאנחנו מציעות קונספט – אנחנו יודעות לתרגם אותו ל- תפיסת עולם  של חוויית שירות מושלמת ב-0 360 בכל הממשקים : מרמת המתקנים, מזון ומשקאות, המחלקות השונות והיררכית השירות, הדרכות עובדים, תוכן לפעילות ושיתופי פעולה.
אנחנו מבצעים ניתוח תוצאות מבוסס קונספט  = מה הלקוח כותב ומספר לחבריו ברשתות החברתיות, על מה הוא מדבר?
כי למעשה, הקונספט זה לא הקנקן אלא מה שיש בתוכו… זה לא הסיר אלא התבשיל, זה התבלין, זה הטעם. את זה הלקוח יראה, יטעם, יחווה… את זה הוא יאהב או לא, על זה יפרגן או ישמיץ, יעלה תמונה או ישוויץ ברשתות החברתיות… זה מה שיעשה את ההבדל וזה למעשה כל הסיפור!

צור קשר,נשמח להיפגש לקפה ורעיון…



    אנחנו כאן בשביל לייצר גם את הסיפור שלכם

    תפריט