מאסטרטגיה עד לביצוע בפועל

done_all

שיווק זו מילה גדולה שיש בו הרבה יותר מ 50 גוונים של אפור… השיווק הוא מרחב דינמי הכולל את הגדרת המוצר,  ניתוח השוק, פיתוח ערוצי ההפצה, הגדרת קהל היעד ומשתמשי הקצה, הזהות המותגית והנראות,הבידול והערך המוסף… כל “המרחב הססגוני” הזה חי ובועט, ומשתנה מהרגע להרגע ומעכשיו לאתמול
הלקוח פוגש את המוצר בפלטפורמות שונות והשיווק צריך לדעת לנהל את כל הערוצים, לסכרן ביניהם, להתאים את השיח לפלטפורמה ותמיד תמיד להיות יצירתי, נגיש ותחרותי.
למעשה, כל לקוח הוא מדיה ופוטנציאל להיות שגריר של המותג: הוא נוכח בעשרות קבוצות ווטסאפ, מנהל פייסבוק ואינסטגרם, מדבר ופוגש את המותג שלך ושל המתחרים 24/7, 365 ימים בשנה.
הלקוח חכם ומעודכן הרבה יותר מבעבר, הוא זריז ונגיש, מגיב ומחליט הרבה יותר מהר מכל מענה שמחלקת שיווק יכולה לתת
אנחנו כאן בשביל לייצר את השכל, הבידול, להבין את הלקוח, לייצר את הפלטפורמה… אנחנו כאן משלב החשיבה המקדמית ופיתוח האסטרטגיה, עד הביצוע בפועל והתפעול השוטף של מערך שיווקי במיקור חוץ.
ב TO DO ניתנת האפשרות לשתף פעולה בתחום השיווק באופן מלא או בחלקים נבחרים מתוך סך הפעילות בארגון,   מובטחת גמישות מלאה, הרבה ניסיון והתחייבות לתוצאות!

גיבוש קונספט

done_all

הקונספט, המהווה את המרכיב החוויתי והרגשי, הוא הסיפור המאפשר את בניית המותג, החוויה ושיפור ערך הלקוח.
גיבוש מקצועי של הקונספט למוצרים ו / או שירותים, מאפשר בניית מוצר המציע חווית לקוח שלמה ומשמעותית, זכירה ובעלת ערך.
גיבוש הקונספט מייצר ומאפשר למוצר לבנות את הבידול  מול מתחריו בקטגוריה לאור האתגרים המציב שוק רווי מתחרים ועולם דיגיטלי ונגיש. זהו הליך המצריך למידה מעמיקה של השוק, המתחרים, קהלי המטרה, המגמות והטרנדים בארץ ובעולם.
TO DO מציעה ללקוח את הרעיון – מזקק את ליבת המוצר / השירות – לכדי אמירה מדויקת ופורשת בפני הלקוח את המתווה הנדרש לתהליך בכל הפרמטרים הוויזואליים והשירותים, ומלווה את הפעילות עד להטמעתו המושלמת.
אם עוד לא הבנתם מה זה הקונספט אז אנחנו רוצים לנסות גם במילים עממיות ולהגיד… הקונספט זה לא הקנקן אלא מה שיש בתוכו… זה לא הסיר אלא התבשיל, זה התבלין, זה הטעם.
את זה הלקוח יראה, יטעם, יחווה… את זה הוא יאהב או לא, על זה יפרגן או ישמיץ, יעלה תמונה או ישוויץ ברשתות החברתיות… זה מה שיעשה את ההבדל, זה הסיפור של המותג!

התמחות בפיתוח חווית אירוח

done_all

לאחר הרבה שנות עבודה ועשייה בתעשיית התיירות והמלונאות אנחנו מתמחות בפיתוח קונספט לבתי מלון – מהרעיון ועד ההטמעה.
שלב פיתוח הקונספט למלון נשען על ניתוח המבנה, השירותים שהמלון / המסעדה / הספא רוצה וצריך להציע ללקוחותיו, ניתוח הלוקיישן, המתחרים והמגמות העולמיות.
כשאנחנו מציעות קונספט – אנחנו יודעות לתרגם אותו ל- תפיסת עולם  של חוויית שירות מושלמת ב-0 360 בכל הממשקים : מרמת המתקנים, מזון ומשקאות, המחלקות השונות והיררכית השירות, הדרכות עובדים, תוכן לפעילות ושיתופי פעולה.
אנחנו מבצעים ניתוח תוצאות מבוסס קונספט  = מה הלקוח כותב ומספר לחבריו ברשתות החברתיות, על מה הוא מדבר?
כי למעשה, הקונספט זה לא הקנקן אלא מה שיש בתוכו… זה לא הסיר אלא התבשיל, זה התבלין, זה הטעם. את זה הלקוח יראה, יטעם, יחווה… את זה הוא יאהב או לא, על זה יפרגן או ישמיץ, יעלה תמונה או ישוויץ ברשתות החברתיות… זה מה שיעשה את ההבדל וזה למעשה כל הסיפור!

צור קשר,נשמח להיפגש לקפה ורעיון…



אנחנו כאן בשביל לייצר גם את הסיפור שלכם

תפריט