רקע

רשת מלונות פרימה היא רשת ישראלית המונה 14 בתי מלון, בפריסה ארצית. כחלק מהחלטה עסקית להרחבת הפעילות ורכישת מלונות נוספים הוחלט על הליך של מתיחת פני מותג וחיזוק הזהות המותגית כרשת מלונות קונספט

הפרוייקט

מתיחת פני מותג

1.יצירת היררכיה מותגית המאפשרת מצד אחד ,הפרדה גרפית בין מותג האם "פרימה" לבין מלונות הרשת השונים ומצד שני,יוצרת קשר בין המלונות לבין עצמם ולמותג האם

2.פיתוח קו גרפי שיכול להישען על שפת המותג הנוכחית ולהעצים את הנראות הוויזואלית הכוללת

3.הצערת המותג והשפה המותגית הכוללת

הפתרון

1.      יצירת לוגו חדש לרשת כמותג האם ע"י החלפת האייקון המרכזי בקו צבעוני המכיל 14 גוונים כמספר המלונות

2.      פיתוח שפת מותג עדכנית לכל התקשורת השיווקית וליישומים הגרפיים השונים

3.      השפה הרשתית המילולית/טיפוגרפית הוחלפה בשפה צילומית ושימוש בצבעוניות עזה שמשדרת את תפיסת הקונספט הייחודית לכל מלון ומלון

פרוייקטים דומים

photo_library