רקע

תכנון, עיצוב פנים ומיתוג מלון "מטרופוליטן סוויטס"בת"א והפיכתו למלון MUSE

הפרוייקט

תכנון ועיצוב פנים, פיתוח קונספט חוויית אירוח, מיתוג ושם חדש 

הפרויקט:

  1. תכנון ועיצוב פנים של מלון בן 19 דירות למלון בן 35 חדרים
  2. פיתוח קונספט חווית אירוח לבידול מול מתחרים ובהתאמה לקהל היעד
  3. מיתוג מחדש, כולל שם חדש ושפה גרפית עדכנית שתתכתב עם הקונספט ועיצוב הפנים

הפתרון

גיבוש קונספט חווית אירוח ייחודי, מותאם לקהל יעד חדש ולמיצוב המלון בשוק ביחס למתחרים-   

 MUSE HOTELAVIV 

הקונספט ושם המלון החדש MUSE  מביאים את המוזה הישראלית שהיא תמצית של חדשנות, יצירתיות, אנרגיה  ואישיות לידי ביטוי בעיצוב הפנים, הממשקים הטכנולוגים, סגנון האירוח והשירותים במלון.   המלון פונה לקהל שהוא בלי גיל, מודע לחדשנות ומחפש לוקיישן מעולה במחיר טוב. לקהל קראנו  muser's  והם אנשי המוזה שלנו…

עיצוב הפנים התייחס לשפה הצבעונית, הגרפית והאמנותית שיצרנו למוזה הישראלית ובאמצעותם טיפלנו בכל החללים גם כאלה שבד"כ לא חשופים לאורחי המלון. ב "מיוז" ראינו בחדרי המדרגות פוטנציאל עיצובי גדול והם נפתחו לחלל מבואות החדרים כחלק אינטגרלי ומשמעותי כך שכל קומה קיבלה את אחד מצבעי המותג החדשים ובהתאם את העבודות הגרפיות, השילוט וציורי הקיר.

העבודה על הפרויקט כללה עבודת איתור אומנים ישראלים צעירים בתהליך של פיתוח השפה האמנותית הייחודית למלון על השונות בין סגנונות העבודה של היוצרים השונים ויצירת קולאז' עבודות מרתק.

השפה התקשורתית שפיתחנו למלון מבטאת את המסר: Have a Muse day   – בעיצוב, השראות, מוסיקה, ארוחות בוקר, פעילויות תוכן.

ארט דיירקטור ועיצוב חזותי: דניאל זקן | צילום: תום חוליגנוב

פרוייקטים דומים

photo_library
תפריט