רקע
חברת מובייל טורנדו נדרשה לעיצוב פנים מחודש למשרדיה עקב שינויים מבניים משמעותיים.
חברת מובייל טורנדו נדרשה לעיצוב פנים מחודש למשרדיה עקב שינויים מבניים משמעותיים.
הקו העיצובי הנבחר היה מודרני ועכשווי, ברוח המותג. במסגרת השיפוץ הוספנו חללים ציבוריים של חדרי שירותים, מחסנים וקפיטריה רחבת ידיים שמשמשת גם כחדר פילאטיס בשעות אחה"צ וכמקום להתכנסות.
הצבעוניות תמכה בערכי החברה ומבטאת מקום צעיר, מעודכן ושמח. הלבשנו את הקירות של המסר PTT = push to talk ובנינו ממנו מסרים של ….
5 צבעי המותג הפכו למטרו של ערכי המותג והיעדים העסקיים
|