פרימה סיטי – PRIMA CITY

רקע

רשת פרימה רכשה את מלון "סיטי" , המיקום והפוטנציאל – גדול.

מלון ברחוב מאפו 9 בת"א, 96 חדרים, ח"א ואולמות ( 2014-2016)

הפרוייקט

פיתוח קונספט לחוויית אירוח, מיתוג, עיצוב פנים

הפרויקט:

1.פיתוח קונספט חווית  האירוח במסגרת הבידול הרשתי  המציעים חווית אירוח ייחודית וכזו  שתיתן למלון יתרון מעבר למיקום ולמחיר.

2. מיתוג חדש למלון כך שישתלב בשפת המיתוג הרשתי

3. תכנון מחדש ועיצוב פנים קומה 1 –  הפיכת אולמות אירועים ל- 10 חדרי אירוח + אולם כנסים בשטח של  80 מ"ר

4. עיצוב פנים של חדרי קומה 7

5. תכנון מחדש ועיצוב פנים של קומת הכניסה      ( לובי, קבלה, חדר אוכל, משרדים) בהתאם לרוח הקונספט החדשה.

הפתרון

1. פיתוח קונספט של  חווית אירוח ייחודית – Experience the vibe 

קונספט המעניק  ללקוח את חוויות העיר תל אביב והופך את המלון למקור מידע להתרחשויות החשובות בעיר ונותן מענה לתיירים עסקיים המעוניינים לחוות את העיר ללא הפסקה. מלון שחי בעיר ועיר שחיה בתוך מלון !

2. תכנון החלל נשען על פיתוח חווית האירוח:הכלת העיר בתוך החלל בו מתקיימת האינטראקציה עם הלקוחות וביטול החלוקה המסורתית של חללי המלון (קבלה, ח"א, לובי ) כך שהכל יתפקד כישות אחת בעלת VIBE  השואב את השראתו מהעיר: קבלה בתוך בר, פקידי קבלה שהם גם ברמנים, חדר אוכל שהוא מסעדה עדכנית עם שף מוביל, חנייה שהופכת לחצר מגוננת ואטרקטיבית וכו'

3. עיצוב הפנים והמיתוג החזותי גם הוא משרת את הקונספט וחווית העיר ת"א: עיצוב אורבני, שימוש בבטון, מתכת ובמבוק. רצפת הבטון שמסדרונות הקומה נכנסה גם לחדרי המלון כרצפת המקלחת שקיבלה שטח גדול ולא אופייני למלונות עירוניים, גם מספרי החדרים וחצי ההכוונה הוטבעו בבטון שיושם בטכנולוגיה "מיקרו טופינג". חלל הלובי ששולב עם הקבלה והמסעדה נחתך באמצעות דלפק בר באורך 6 מטר המשמש גם כדלפק הקבלה ומהווה את האלמנט המרכזי בחלל הקובע את היררכית החללים והשירות במלון. התאורה בחלל עוצבה ממתכת פליז ,בקווי אורך המדמים את קווי המתאר העירוניים במפת העיר ומספקים למקום אווירה יוצאת דופן בשעות הערב.ספריה ענקית ממתכת מעטרת את אזור הלובי ועליה גופי תאורה מיוחדים שנרכשו בחיפוש בשווקי העיר השונים. הצבעוניות הכללית של החלל והמסעדה משרתים את הקונספט העירוני והדינמי, השמח ומלא החיים של העיר ללא הפסקה.

4. המיתוג לקח את הערכים של האורבניות התל אביבית ותרגם אותם לאייקון צבעוני (צהוב שמח) – צורניות שמתאימה לשפה הגרפית של הרשת אך נותן לו טוויסט ייחודי, צעיר ובועט …

ארט דיירקטור ועיצוב חזותי: ירון עטיה | צילום: ליאור גרונדמן

פרוייקטים דומים

photo_library
תפריט