רקע
רשת מלונות פרימה מקימה מועדון לקוחות (2015)
רשת מלונות פרימה מקימה מועדון לקוחות (2015)
מיתוג
הפרויקט: לוגו ושפה למועדון הלקוחות של הרשת
viprima
האתגרים:
1. שפה מותגית אחידה למגוון סוגי לקוחות: ישראלים, תיירים, נופש, עסקים .
2. המיתוג צריך להתאים עצמו גם למאפיינים כמו ללקוחות דתיים ( פרימה מלכים, פרימה פארק). / חילוניים
3. פנייה שתתאים לכל מין ז/נ
1. שימוש בשפה ויזואלית אוניברסלית הלקוחה מעולם המסיבות / ההפתעות
2. צבעוניות כוללת נגזרת משפת המותג של הרשת.