רקע

רשת מלונות פרימה מקימה מועדון לקוחות (2015)

הפרוייקט

מיתוג

הפרויקט: לוגו ושפה למועדון הלקוחות של הרשת

viprima

האתגרים:

1.      שפה מותגית אחידה למגוון סוגי לקוחות: ישראלים, תיירים, נופש, עסקים .

2.      המיתוג צריך להתאים עצמו גם למאפיינים כמו ללקוחות דתיים ( פרימה מלכים, פרימה פארק).  / חילוניים

3.      פנייה שתתאים לכל מין ז/נ

הפתרון

1.      שימוש בשפה ויזואלית אוניברסלית הלקוחה מעולם המסיבות / ההפתעות

2.      צבעוניות כוללת נגזרת משפת המותג של הרשת.

פרוייקטים דומים

photo_library
תפריט