שיווק במיקור חוץ: 3 דברים שכל בעל עסק חייב לדעת לפני שהוא מחליט להיעזר בליווי מקצועי (ולמה זה כל כך חשוב?)

יותר ויותר בעלי עסקים קטנים ובינוניים נעזרים בחברות חיצוניות לשיווק במיקור חוץ.
הבעיה היא שרוב בעלי העסקים מאמינים שאותה חברה חיצונית יודעת טוב מהם מה צריך לעשות בכדי לקדם את העסק שלהם, והתוצאה היא שחוויית הליווי הופכת בסופו של יום לחוויה מתסכלת ולא מועילה. נשמע מוכר? האם גם אתם נעזרתם במיקור חוץ לשיווק, ובמקום להשיג תוצאות רק הגדלתם את ההוצאות?

על 3 דברים שכל בעל עסק חייב לדעת לפני שהוא מגייס חברה חיצונית לייעוץ וליווי שיווקי – במאמר שלפניכם. מוזמנים לקרוא, ליישם ולשתף.

כמו שיכולתם להבין בעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים מתלבטים האם להיעזר בחברות חיצוניות לליווי שיווקי, והרבה פעמים מחליטות על מהלכים לא נכונים בגלל שחסרים להם 3 דברים שחייבים לדעת לפני שמגייסים ליווי שיווקי במיקור חוץ, ואלה הם:

דבר # 1 לפני למיקור חוץ שיווקי: הגדרת מטרות יעדים

הדבר הראשון שכל בעל עסק קטן ובינוני חייב לדעת לפני שהוא מחליט להיעזר בשירותי שיווק במיקור חוץ הוא, להגדיר לעצמו  את המטרות והיעדים העסקיים שאליהם ברצונו להגיע באמצעות הליווי השיווקי.

ולמה זה כל כך חשוב?
כי לא ניתן לתכנן פעילות עסקית שתתמוך במטרות העסקיות, כל זמן שאין הגדרה ברורה, מדויקת וריאלית של היעדים העסקיים שהפעילות השיווקית אמורה לקדם ולהשיג.

אם לא….

אתם – כמנהלי הפעילות העסקית , תגדירו מראש את המטרות והיעדים העסקיים שאליהם אתם שואפים , ייתכן כי השירות שתקבלו מחברת הליווי , יזום פעילות שיווקית שלא בהכרח תהיה ממוקדת ובהלימה לצרכים ולמטרות , ואז תיווצר תחושת תסכול הדדית , שלך בתור מי שהשקיע משאבים ולא השיג את התוצאות הרצויות , ושל חברת השיווק שתחווה תחושת אי שביעות רצון מצדך וכישלון מקצועי שלהם.
רק הגדרת מטרות אסטרטגיות ותיאום ציפיות הדדי על דרכי הפתרון והתקציב הנדרש כדי לעמוד בהצלחה באתגרים, יאפשרו לכם להפוך את השאיפות העסקיות למציאות אמתית.

הדבר ה2 # ניתוח פעילות שיווקית במהלך השנתיים האחרונות

הדבר השני שכל בעל עסק חייב לדעת לפני שהוא מחליט להיעזר בליווי מקצועי לשירותי שיווק במיקור חוץ , זה לנתח את מה שהשקיע בשנתיים האחרונות בעסק והניב תוצאות עסקיות , ומנגד היכן השקיע ולא קיבל כלום.
ולמה זה כל כך חשוב?
כי הניסיון שלך שווה זמן וכסף. אין טעם שיובילו אותך בדרך שאתה כבר יודע שלא אפקטיבית בקרב קהל היעד שלך, מנגד רצוי להגביר פעילות היכן שישנן תוצאות ולחשוב על דרכים נוספות שישפרו את התוצאות העסקיות שלכם.
רק שקיפות הדדית ושיתוף פעולה בינך לבין חברת השיווק החיצונית , ימקדו את העסק שלך

בדרך להצלחה , ולכן כל מידע שתוכל לספק מהחוויות השיווקיות שכבר כן התנסית בהן יגרום להם להיות מחודדים וממוקדים יותר , וכולם ירוויחו מכך.
שום מהלך של גיוס חברה חיצונית לליווי שיווקי לא יהיה מוצלח מבלי לדבר על המטרות והיעדים העסקיים ושיקוף תוצאות עסקיות ממהלכים שכבר השקעתם בהם.

הדבר ה3 # תוכנית עבודה וכלים לניתוח התוצאות העסקיות אל מול ההשקעה שהייתה

הדבר השלישי שכל בעל עסק חייב לדעת לפני שהוא מחליט להיעזר בליווי מקצועי לשירותי שיווק במיקור חוץ, זה לבקש מהחברה החיצונית תוכנית שיווק וכלים לניתוח ובקרה של הפעילות , על מנת לבחון בזמן אמת שאכן הדרך היא בכיוון המטרות.
אם לא תגדירו זאת מראש בתחילת הדרך ,ייתכן שתבזבז זמן יקר ,כסף והעסק שלך יישחק ברווחיותו.
רק כשאתה מרגיש שחברת השיווק החיצונית תבין שאתה יודע ומבין מה הן ציפיותיך העסקיות , יש סיכוי גדול מאוד שתוכלו לצאת ביחד לדרך שמניבה תוצאות.
לסיכום, אין ספק שגיוס חברה חיצונית המתמחה בשיווק יכולה לעזור לך למקסם את הפוטנציאל העסקי של העסק שלכם , והדרך המתאימה ביותר לעסקים קטנים ובינוניים להתמקד במרכז העשייה העסקית ולנהל את השיווק של העסק באופן יעיל יותר.
יחד עם זאת , כפי שאפשר היה ללמוד מהמאמר , יש כמה דברים שחשוב מאוד לעשות לפני גיוס החברה החיצונית , כמו: להגדיר מטרות ויעדים עסקיים , לתקשר פעילויות שיווקיות שכבר הובלתם בעסק שלכם ואתם כבר מבינים מה עובד ומה לא ולבקש מהם להכין תוכנית עבודה בתחילת הדרך עם כלים לניתוח ולבקרה על הפעילות אל מול התוצאות העסקיות שיושגו בפועל , כדי שההשקעה שלכם תישא פירות ותחוו חוויות של צמיחה עסקית ולא שחיקה ותסכול.
עכשיו תורכם
הצגתי בפניכם 3 דברים שכל בעל עסק חייב לדעת לפני שהוא מגייס חברה חיצונית לליווי שיווקי במיקור חוץ , כדי לתת לעסק שלכם את הצ'אנס האמתי למימוש הפוטנציאל העסקי שלו.
עכשיו הבמה כולה שלכם. מה עוד הייתם מוסיפים מניסיונכם על 3 הדברים שהעליתי במאמר? אנא שתפו פה למטה, בתגובות , שכולנו נוכל ללמוד ולצמוח.
הצעד הבא שלכם להצלחה
אהבתם? שתפו! רוצים לקבל עוד טיפים, מידע מועיל ורעיונות טובים לשיווק העסק שלכם? לחצו עכשיו על הקישור כדי לקבל את "הבריף העסקי שלכם לקראת הגדרת האתגר העסקי שלכם מול חברת הליווי החיצונית?" – במתנה ממני ולגמרי בחינם!

קטגוריה: כללי
כל מה שאתם צריכים הוא קונספט מעולה למלון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Fill out this field
Fill out this field
יש להזין אימייל תקין.
You need to agree with the terms to proceed

תפריט