רקע

המלון ממוקם ברחוב אלנבי בת"א, סה"כ 20 חדרים בבניין ששימש בעבר כקופ"ח והיום הפך להיות אחד מהמלונות העדכניים והאטרקטיביים לתייירים צעירים

הפרוייקט

  1. פיתוח קונספט חווית אירוח – אפיון המוצר והשרותים המלונאיים, קהל היעד והשפה התקשורתית
  2. מיתוג המלון – לוגו,שפת מותג, יישומים גרפיים, שילוט ומיתוג חזותי

הפתרון

  • קונספט מוצע לחווית האירוח =
    FEEL LOCAL
    פיתוח קונספט למוצר מקטגוריית ה- Low cost המציע לתייר שירותי לינה בלבד במחיר אפשרי, מיקום מעולה ושפה תקשורתית המנגישה לאורחי המלון את החוויה המקומית של העיר כמו שחווים אותה הצעירים התל אביביים "hard core"
  • הגדרת קהל יעד: אזרחי המובייל של העולם, צעירים שאוהבים להתחבר לערי המטרופוליטן באופן עצמאי ובאמצעות הרשתות החברתיות. תיירים ותרמילאים שמגיעים לעיר ונתמעים בין אזרחיה ומקומות הבילוי שאינם תירותיים ומציעים חוויה אותנטית ושונה
  • פיתוח שפה תקשורתית הומוריסטית באמצעות יצירת עברית מתומללת לאנגלית המנגישה את השפה המקומית ללקוחות המלון הפוטנציאליים. כך הרשינו לעצמנו להגיד … "ma hamatzav  achi ?"  או  "yalla balagan…" המדובבים באמצעות 12 דמויות שונות רלוונטיות לעיר ולקהלי היעד המגוונים
  • מיתוג המבטא בצורתו את שפת הסלולר ובצבעוניות שמחה ועדכנית הקורצת לקהל צעיר ומגוון
  • הקמת אתר אינטרנט המציג דף בית בתנועה של סרט נע המשדר "עיר ללא הפסקה" שזורה בדמויות שתופסות ראש ומתקשרות את השפה הלוקאלית החדשה…
  • הבאת מידע רלוונטי והכי מקומי על העסקים השכונתיים, שנמצאים בסביבת המלון ויגרמו לאורח להרגיש מקומי: הקפה השכונתי,המכבסה הקרובה, מכון כושר, מניקור פדיקור, מספרה, חנות ספרים, בר וכו'.

פרוייקטים דומים

photo_library
תפריט