done_all
עיצוב החלל שבו פוגש המותג את לקוחותיו הוא מהותי ליצירת חווית לקוח שלמה ומשמעותית התומכת בזהות המותג, בערכיו ובהלימה לקהל היעד. ב TO DO אנחנו יוצאות לתכנון ולעיצוב החזותי מתוך המשקפיים השיווקיות ומנהלות שיח שבו העיצוב עונה על השאלות:
מה?
מה המוצר / השירות? מהם הערכים והחזון? מה מאפשר החלל? מה
נרצה שהחלל ישדר? מה הקונספט?מי?
מי הלקוחות?מאפייני התנהגות וצריכה,מיהם נותני השירות?
איך?
הפתרון.התכנון הפונקציונאלי ועיצוב הפנים בהלימה לקונספט,למותג. איך נביא לידי ביטוי את הערכים והאישיות המותגית? איך נשפר את חווית הקניה/השירות/האירוח?