מיתוג
המטרות
done_all
יצירת זהות גראפית ייחודית למותג המאפשרת זיהוי ויצירת העדפה
בידול בין המותג לבין המתחרים
מיצוב = יצירת יתרון תחרותי
מתן ביטוי לקשרים בין המותג לבין ערכים ורגשות חיוביים (הנאה, ריגוש, חוויה)
התהליך
done_all
זיקוק ליבת המוצר
המהות,התועלות,הצעת הערך,הבידול,הערכים והאישיות
ניתוח שוק
איסוף מידע וניתוח הסביבה התחרותית, היתרונות והחסרונות,מקורות צמיחה ועיכוב,נראות ונוכחות שיווקית
ניתוח קהל היעד
מאפיינים כמותיים (מגדר,גיל,הרגלי צריכה), מאפיינים איכותיים(ערכים,קהילות), מאפיינים רגשיים(אמונות ועמדות)
האמצעי: סקירה וניתוח בסיס נתונים, מחקר / קבוצות מיקוד , מעקב אחר תגובות ברשתות החברתיות
התוצר
done_all